KISEKI: DEAR TO ME
Top student Bai Zongyi (Taro Lin) dreams of becoming a doctor, but his plans are derailed when he encounters wounded gangster Fan Jheruei (Hsu Kai). Out of compassion, he takes Jheruei home to care for his injuries. As Zongyi treats Jheruei, a close bond forms, blossoming into attraction. Jheruei wants to turn over a new leaf, but his underworld past threatens their future happiness. Will his criminal background ruin their relationship, or could love triumph? This 2023 Taiwanese BL drama series was based on a novel by Lin Pei Yu and directed by Wu Meng Tang.