Kitchen Boss
Date Night
Buddy loves chicken, and his wife loves pasta, so he makes Chicken Sorrentino with Fusilli.
Family Dinner
Buddy and his sister make family-friendly dishes, including Grandma Maddalena's Sausage Lasagna.
Buddy and his cousin remake their Italian street fair favorites, including cheesy Calzones.
Buddy makes Pasta e Lenticchie, Bananas Foster and all of his brother-in-law Mauro's favorites.
Buddy and his sister reminisce and make homemade pasta, including Rigatoni alla Vodka.