Klondike
Having just graduated, two friends travel thousands of miles to Dawson City in the summer of 1897, to strike it rich by finding gold in the Klondike.
Working his claim as the cold and diseases invade Dawson City, Bill Haskell desperately needs wood, and puts up his half of the claim as collateral to Belinda Mulrooney, who demands results within a week.
Bill Haskell and the Count are both alone in sub-freezing temperatures Is the pursuit of riches worth dying for?