Know Where to Hide - Wie niet weg is…
Royal Hide-and-Seek
Nine celebrities embark on their "Know Where To Hide" adventure at Paleis Soestdijk, playing a reimagined version of the classic childhood game.
Sidelined
The celebrities head to the Euroborg Stadium in Groningen, where they find a labyrinth of hidden tunnels that offer both opportunities and challenges; the Hider struggles to find a spot while the Seekers strategize to outmaneuver him.
In the historic setting of the outdoor museum Archeon, the Hider tries to stay out of the Seekers' way; people's trust is put to the test and relationships are strained.
In the semifinal, the tranquil Hof van Saksen vacation park transforms into a high-stakes battleground; the Hider has 20 minutes to find a hiding spot, while the Seekers face a crucial choice which is either to collaborate or go solo.