A goddess gives Kazuma a second chance at life.
This Self-Proclaimed Goddess and Reincarnation in Another World!
After dying in a freak accident, Kazumo reawakens in another world, where he meets the beautiful goddess, Aqua.
With only hard quests available, but wanting to earn money, Aqua takes on a request to purify a lake filled with alligator monsters; the others put her in a cage to keep her safe.
Megumin continues to use Verdia's castle for explosion practice; annoyed, he summons an undead army, but it is quickly defeated by Megumin's explosion magic.