Kumari Srimathi
Srimathi, a 30-year-old unmarried woman, must navigate several hurdles when she starts a bar in her village to raise enough money to buy her ancestral home.
Srimathi's as close as ever to getting a bar license, but one thing stands in her way.
Srimathi looks for a solution to bring the women of her village together; the solution might mean her chances of winning the house back would be slim.