La nouvelle
Three, Two, One...
In 1986, ambitious reporter Dale and stormy newsreader Helen find themselves thrust together in the cutthroat world of commercial TV news; their first story: the launch of the Space Shuttle Challenger.
With news of Lindy Chamberlain's imminent release from prison, Helen, Dale and cameraman Tim fly to Darwin, but they face fierce competition as they fight to land an important interview.
Helen is deeply apprehensive about meeting Dale's mother, while Dale is lumbered with Royal Wedding puff pieces, but their everyday concerns are thrown aside when a bomb goes off on Russell Street.
Dale's career and his relationship with Helen couldn't be any better, until his prized interview with an HIV-positive mother goes horribly wrong; in the eye of a media storm, buried secrets come to light.
While Helen still reels from Dale's revelation, reports emerge of a nuclear accident in Chernobyl; in the face of great fear and uncertainty, the pair confronts who they really are to each other, and to themselves.