The Loudest Voice
A limited series focusing on the past decade in which Roger Ailes, founder of Fox News, arguably became the Republican Party's de facto leader, and the sexual harassment accusations that brought his career to an end.
Roger Ailes joins forces with media magnate Rupert Murdoch to form Fox News Channel; working feverishly to get ahead of the competition, Roger must do the unthinkable and put an entire network on the air in the space of six months.
With the election of Barack Hussein Obama, Roger and Fox News Channel have found the ultimate enemy -- one that will drive Fox's coverage as well as cement their ratings; what no one suspects are the hidden depths of Roger's secret world.
Roger finds his legacy in Joe Lindsley, a 25-year-old acolyte he hires to be the editor of a newspaper he bought in upstate New York; turning the local paper into a conservative news source, Roger also achieves revenge against the Obama White House.
Fox News Channel is now the dominant news outlet and Roger is working the levers of his power, but he doesn't see the danger posed by Gretchen Carlson; after years of harassment by Roger, she's finally had enough.