Lakay Nou
The story of a couple caught between two generations—their children, born in Quebec, and their traditional Haitian parents. At the dawn of their 40s, Myrlande and Henri dare to chart their own course.
Henri avoids his wife as he is angry that she hid her new boss’s identity. Myrlande tries to reason with him.