Madame Lebrun
Germaine Lebrun has family issues to solve. Her son Bruno is having a fight with Geneviève, his girlfriend, and Adélard doesn’t feel well.
With Bruno and Geneviève wedding in a few weeks, the Lebrun family is in crisis. Bruno wants to ask Steve to be his best man.
Today’s is the bachelorette for Geneviève. Germaine and her friend Margot are very excited, until Carole tells them they’re not invited.