Lano & Woodley: Fly
Australia’s favourite double act Colin Lane and Frank Woodley have reunited to create the comeback masterpiece FLY. No more stupid silly nonsense, it’s time to make THEATRE! An epic show about the history of aviation, no less. There is no reason whatsoever to think this will go as planned.