Law & Order UK
UK version of the long-running U.S. TV drama that tells the stories of both the police, who investigate crime, and the crown prosecutors, who prosecute the offenders.
Care
When a London hospital is evacuated it leads to the discovery of a tragic death. DS Ronnie Brooks and DS Matt Devlin are assigned to the case and it leads them to the Kings Cross area of London.
DS Brooks and Devlin investigate an arson attack on a Turkish social club, which left seventeen dead. A complex investigation leads to the arsonist, but there is doubt as to whether he was working alone.