Le calendrier de l'avent
In this holiday-themed reality show, Katherine Levac gives a charming single woman 24 days to find love.
Catherine enters the December 1st door and finds six suitors waiting. She has just 20 minutes to meet them.
Behind this door are four new suitors Catherine has never met. Together, they’ll decorate a giant Christmas tree.
On December 5th, Catherine finds puppies, champagne and a fresh batch of charming new men.
Inside the door, five suitors each reveal the meal they’d love to share with Catherine.