Le chalet
Lili wants to get closer to Cath to get info for Antoine. Charles organizes a surprise for Sarah for their couple’s anniversary.
Cath wants to find the money to pay her part of the rent. Antoine tries out his seduction skills on Cath. Francis has to pass his exam.
Sarah helps Charles get ready for his trip. Lili spends time alone with Antoine. Francis, stressed by school, wants to clear his mind.
Francis wants to make a good impression during his date with Anne-Sophie. Antoine uses Catherine’s secret to get closer to her.
Francis makes a move on Anne-Sophie. Antoine wants his date with Catherine to be a success. Sarah proves to Lili that she is independent.