Jérémie
Day off for Jérémie. She and Maxime planned to spend the day together, but their plans are interrupted by a surprise visit.
There’s a problem at the Domaine du Lac: Thomas has disappeared! Everyone is worried and looking for him.
Thomas shows signs of life. Jérémie encourages him to face his problems. Max and Olivier, for their part, are having a falling out.