Premier Trio
Chloé, a star hockey player, wants to make her mark on an U15 Elite men's team. Between budding loves, friendships, and betrayals, she must find her place, both on the ice and in life.
Chloé has to take a break from hockey to watch out for concussion symptoms, but she devises a plan to attend a practice anyway, much to Emy's dismay. Max juggles the responsibilities of home, hockey and school, easier said than done.
Chloé's father caught her sneaking out to practice. Angry, he considers removing her from the team. Xavier is busy trying to find a solution to help Chloé and has to delegate the organisation of his couple's two-month anniversary.
Chloé is anxious and loses her nerve in training. Julie steps in to help her. Max needs to replace his broken skates. Clara tries to bring Chloé and Emy, who are still at loggerheads, closer together.