Six Degrees
The life of Léon, a semi-sighted teenager, is turned upside down when his mother dies, he finds himself parachuted into the family of his father, whom he does not know; he meets Florence, who will help him to see further and in a broader way.
La moutarde monte aux yeux
Marianne, Léon's mother has died. Now he has to move to Montreal to live with Francis, his biological father. Fortunately his grandfather Bernard will be at his side during this painful ordeal.
Julietta is hesitant about including Bélinda in the photo shoot she's preparing for her store. Worried about the cost to his family of his new accessibility equipment, Léon finds himself a job.