Le Code
After surviving a murder attempt, a Parisian lawyer devotes his life to helping those forgotten by justice.
Statement of Intent
Toma and Claire represent Estelle, accused of killing her partner; they learn that the reality of the case is different; Nadia Ayad defends a kleptomaniac who can't stop stealing, and Idriss wants to reconnect with his daughter.