Le retour de Charlie Crews
Exonerated after 12 years in prison, a former LAPD cop has his life and job restored, but he brings a new Zen attitude to his work.
Merit Badge: Pilot
After spending twelve years in prison for a crime he didn't commit, Charlie Crews (Damian Lewis) rejoins the force with a shiny new Detective badge. Crews, accompanied by his new partner Dani Reese (Sarah Shahi), works to solve the inexplicable murder of a young boy. Crews' unconventional tactics put Reese on edge causing both Reese and Lt. Karen Davis (Robin Weigert) to question his motives for rejoining the force. Adam Arkin, Brooke Langton and Brent Sexton also star.
Crews and Reese investigate a carjacking homicide; the victim's husband refuses to identify the suspect, allowing him to go free; Crews visits the detective who oversaw his murder investigation.
When a man is found dead in his home, Crews and Reese interview the neighbors, who each have theories as to who the killer is; Constance confronts Crews about their feelings for each other.