The Gilgo Beach Killer: House of Secrets
A look inside the home of the suspected Gilgo Beach killer for the first time, where never-before-heard disclosures from his own family unravel a chilling portrait of a man accused of living a double life.
When searching for a missing woman, law enforcement on Long Island stumble upon the remains of other victims; as the killer of the so-called "Gilgo Four" remains elusive, police come to believe that the monster himself may live among them.
After Rex Heuermann is arrested and charged as the Gilgo Beach killer, a feverish hunt for answers begins-but his family isn't talking. Now, for the first time, the loved ones of the alleged killer break their silence.
As a mountain of seemingly damning evidence stacks up against Rex Heuermann, his wife and kids struggle to understand how their beloved patriarch could be the monstrous serial killer law enforcement claims he is.