Leanne
Leanne's life takes an unexpected turn when her husband of 33 years leaves her for another woman. Starting over when you're a grandmother and in menopause isn't exactly what she had in mind, but with the help of her family she will navigate this new chapter with grace, dignity and jello salad.
The Important Stuff
Facing the abrupt end of her marriage, Leanne leans on her sister Carol, concocts cover stories and confronts the prospect of starting over in her 50s.
Oh, Knoxville
It's ladies' night as Carol whisks Leanne out of her comfort zone and into a local hotspot for a crash course in confidence.
With a lawyer in one ear and Carol in the other, Leanne considers a fresh look and a new ride; an unwanted guest threatens to spoil game day.
Leanne sets out to get fit, but temptation is hard to shake, especially after discovering that Carol has a midnight snack of her own.