Legacy List With Matt Paxton
Anne Manley; Richmond, VA
The team helps a woman search for a collection of shark teeth, a book of poetry written by her father during his time as a prisoner of war and an antique abacus.
The team helps Lillian Lambert, the first black woman to receive an MBA from Harvard Business School, pack up her prized possessions for a move to a smaller home, and discovers news of her family's roots in the process.
A mother and daughter sort through items that were brought home from exotic trips abroad, handwritten 300-year-old letters and connections to neighbor Thomas Edison.
A retired teacher with a home filled with pictures, plaques and artwork celebrating her family's civil rights heritage decides to relocate to Atlanta to be closer to her daughters.