Legends of the Wild
LEGENDS OF THE WILD follows childhood friends Damian Duffy, a certified wilderness guide, and Matt Hoffman, a wildlife photographer and storm chaser, as they trek deep into the world's most dangerous areas - continuing their search for answers to nature's most compelling mysteries.
South American Slasher
Brazilian ranchers are turning up dead, gored by some unknown creature; there's a wide range of animal suspects from jaguars to caimans.
Crocodiles, the apex predator of Australia's Northern Territory, are mysteriously showing up dead, belly-up in the water, with no clear sign of visible trauma.
In the jungles of Luzon Province, locals believe a vampire-like evil spirit has begun picking off villagers and livestock, taking them away without a trace.
Kangaroos are being mauled in Victoria, Australia; the wounds mimic those seen by lions, tigers and cougars in other parts of the world, but there are no big cats in Australia.
In Ecuador, a spree killer is loose in the wild as cows and other livestock are being mutilated in terrifying ways and left uneaten.