Booze Traveler: Best Bars
Bars With a View
A wine safari in the mountains of Malibu; a mortuary-turned-restaurant with a rooftop bar in Denver looking at the skyline.
The best bars to hit after a day on the slopes in Aspen, Colo.; champagne sabering at the high-end St. Regis Hotel; cocktails in a hot tub at 39 degrees; stops by neighborhood favorites Jimmy's and Woody Creek Tavern to get out of the cold.
The best games at some of the most fun bars in the country including the ultimate mini-golf bar in San Francisco and giant beer pong in Dallas; a cornhole rematch in Denver; a lacrosse-basketball hybrid played in bumper cars in Chicago.
The best bars Maui, Hawaii, has to offer; the Grotto Bar for a Mai Tai; boozy shave ice at a bar in the heart of Lahaina; pineapple at the Mill House; drinks in the upcountry; a toast of Okole Maluna.