Les Saisons
On the beach of Les Sables d'Olonne, Camille meets Martin and Alexandre, unknowingly beginning a teenage love that will mark them for life.
Spring, present day. Reunited at Villa Jacqueline, Camille is forced to confront her past with Alexandre, Martin, and her daughter.