Let's Eat Something, Anna
Sohn Anna (Nam Gyu Ri), a reclusive power blogger who prefers staying home and watching home shopping channels, becomes the unexpected target of Park Ji Yong (Im Seulong), a charming home shopping MC tasked with finding a popular blogger for his show. Despite Anna's initial reluctance to appear on live television, Ji Yong persistently pursues her, setting the stage for an unlikely encounter that could change both of their lives. As he attempts to convince her to step out of her comfort zone, a potential connection begins to form between the introverted blogger and the charismatic TV host. This is a 2017 South Korean drama series produced by Kim Kyung Ho.