My Youth
While Sunwoo Hae (Song Joong Ki) originally found success as a child actor, he decided to quit acting after several negative experiences, eventually taking on a career as a florist and a writer under a pen name. He's uninterested in returning to the entertainment industry until he receives an unexpected visit from childhood friend Sung Je Yeon (Chun Woo Hee), now a manager at a talent agency. However, this isn't just a social call: a television producer is interested in finding Hae to film a documentary, and Je Yeon tracked Hae down through his flower shop. Hae initially turns down Je Yeon's request, but he later agrees after more consideration. As they begin to spend more time together, they begin to reckon with old, unaddressed feelings, past hurt and misunderstandings, and a possible way forward for them – together.