Motel California
Ji Kang Hee (Lee Se Young) grew up in her father's rural motel "Motel California." Facing prejudice in their small town due to her mixed-race background, she formed a close bond with her childhood friend, Cheon Yeon Soo (Na In Woo), who was also bullied. She fell in love with Yeon Soo, but decided to leave their hometown for Seoul when she turned twenty, eventually pursuing a career in interior design. Twelve years later, Kang Hee returns to her hometown and reunites with Yeon Soo, who now works as a veterinarian. Unbeknownst to Kang Hee, Yeon Soo has long held feelings for her, but he has allowed rumors to circulate that he's dating someone to avoid unwelcome propositions. Will their "one-sided" loves finally get resolved after decades of keeping their feelings quiet?