L'Homme de nos vies
A shrewd man who lives many different lives, developing a new personality for every identity and deceiving experts; the deception becomes an art form as he manipulates all those around him, especially women who he targets and steals from.
Nurse Ariane marries surgeon Amaury; Camille runs her late parents' hotel and dates guest Nathan; her life shatters when Nathan drains the hotel accounts and completely disappears.
Camille tracks her thief ex, Nathan; in Paris, Roman meets Agathe; Oriane grows hysterical, makes a medical error and fights with Solenn; divorcing singer Iris meets pilot Ghislain.
Oriane leaves the clinic with help; Roman and Mathilde's Réunion trip fails while Iris sings there; Camille and Oriane bond while hunting their deceiver, reaching Agathe to warn Mathilde of Roman.
Mathilde returns to join Agathe, Camille and Oriane at the hospital; Roman tries to win Mathilde back; Iris delivers shocking news to Ghislain that shakes him up considerably.