The Black Widow
A grieving widow becomes the prime suspect after her husband's death as a police captain probes her possible double life.
Captain Delboscq investigates a man's death in his torched car and uncovers the suspicious story of his wife, the prime suspect.
Delboscq discovers Isabelle's complex relationship with her husband and Jeremie's resentment toward both of his parents.
Mathilde discovers that five of Isabelle's former partners have been found dead or in a coma without her trace left behind. She decides to inform the press to get the case moving.