Life
At Korea's top university medical center, ideals and interests collide between a patient-centered ER doctor and the hospital's newly-appointed CEO.
Ye Jin-woo, an ER doctor at Sangkook University Hospital, surprisingly finds a familiar face lying in an ambulance with an uncertain cause of death.
Gu Seung-hyo offers to hear opinions on the hospital reorganization, but medical staff members soon realize his true motives for attending their meeting.
The doctors convene again, but Jin-woo doesn't agree with the meeting's outcome and later runs into Gu Seung-hyo, who says something enigmatic.
In a state of indignation over the CEO's demands, each department begins voting; Gu Seung-hyo's superior is pleased with the progress he made.
Gu Seung-hyo initiates his counterattack, which quickly makes headlines. Jin-woo becomes stuck doing an interview that no one else wants to do.
The doctors accept good news with a grain of salt; the hospital has an election for a new director.