Stove League
My Name Is Baek Seung-soo and I'm the General Manager
When the Dreams begin interviewing candidates for general manager, Baek Seung-su shows up; his attitude rubs Lee Se-yeong the wrong way.
Seung-su's sudden decision to trade Dong-gyu, the Dreams' top player, appalls the organization and enrages the athlete himself.
It's a Team That's Bad at Baseball and Also Without a Future
Questioning a draft pick made a year prior, Seung-su investigates by heading out to meet Yang Won-seop, a member of the scouting team.
As Seung-su puts Won-seop and Go Se-hyeok on trial for their scouting practices, a surprise visitor surfaces at the Dreams office.
While recruiting a talented pitcher in California, an unexpected turn of events leads Seung-su, Se-yeong and Han Jae-hui to change course.