Limit/less
This is what happens when a Red Bull athlete meets a Wings for Life World Run ambassador and they go on adventures together. Gain deep insight as two athletes are inspired by each other’s way of life.
Timmy Hansen and Nico Langmann in Norway
Rally driver Timmy Hansen and tennis player Nico Langmann go on their adventure in northern Norway. While crab fishing and dog sledding they find out more about each other’s sport and life in general.
Natascha Badmann and Claire Danson in Switzerland
Natascha Badmann and Claire Danson, both triathletes but with different challenges, as Claire is in a wheelchair. The pair meet in Switzerland to go on a special adventure.
When a cliff diver and an athletic all-rounder – in a wheelchair after a training accident – go on an adventure together on Fuerteventura in the Canary Islands, one thing is guaranteed: adrenaline!