Lindy Chamberlain : l'infanticide en question
The story of Lindy Chamberlain, a young mother who lost her daughter in the Australian outback and was accused of killing her in August 1980.
With no clear evidence, murder weapon, motive or confessions the court still convicts pregnant Lindy of murder.