Little Bird
LITTLE BIRD is a limited series about an Indigenous woman on a journey to find her birth family and uncover the hidden truth of her past.
Bezhig Little Bird and her sister and brother are ripped away from their family. 18 years later, Bezhig longs for the family she lost.
Patti Little Bird is desperate to get her kids back, but she doesn’t know where they have been taken.
Esther finds members of her family who help her put together the pieces of the past.
Esther returns to the prairies and continues her pursuit of uncovering her past.