Location Location Location
The country's choosiest home hunters are looking for just the right spot. They're also hoping hosts and real estate agents Kirstie Allsopp and Phil Spencer will help them secure the right home in their desired area. Nevertheless, sometimes sacrifices are required and the customer isn't always satisfied.