Lockwood & Co
A girl with psychic abilities joins two teen boys at a ghost-hunting agency to fight the deadly spirits plaguing London.
This Will Be Us
After an abrupt end to her ghost-hunting training, Lucy Carlyle flees to London, where she meets two teens who run a paranormal investigative agency.
While the team is working to clear up a volatile grave at a cemetery, Lucy hears a voice speak her name.
The team scrambles to locate a missing relic before their rival agents do; deep in the ghost-hunting underworld, danger lurks around every corner.
The jarred skull leads Lucy to Bickerstaff's home; the team accepts an invitation to the Fittes ball, hoping to snag a rare book from the company library.