Locomotion
Children from all around the world show us how specific means of transportation are essential to their lives. Whether they live in the country or in large cities, each child uses different and fascinating ways of getting around, for travelling to school, visiting family, shopping and show us how specific means of transportation are essential to their lives. You're in for quite a ride!