LOL :-)
The brainchild of experienced creators Pierre Paquin and Daniel Michaud, this unique series compiles HD-quality comedy mini-clips, each lasting anywhere from 15 to 90 seconds, into its half-hour episodes. What's also unique about the clips is that while they sport a soundtrack, they do not have any dialogue (think "Mr. Bean" or "Benny Hill"). Shot on location not only in Canada but in Mexico, France, England and elsewhere, the nonverbal sketches feature the work of actors Réal Bossé, Antoine Vézina, Sylvie Moreau, Julie Ménard and Martin Drainville.
A bookseller who tries to enforce silence at all costs, a very special eye center, a nostalgic man looking for souvenirs, a colorful drive-thru order and camping not restful.
The story of two film noir-style cops, a bustling little café, a long-awaited release from prison and a dog sled ride in an enchanting setting.
A photoshoot at Her Majesty The Queen's house, a 1976 voter's hard choice, a man's late-night cravings, and a love affair between a teacher and a janitor.
The continuation of the adventures of the nostalgic man, hard-working construction workers, a game of guessing games in France and an assistant who will do anything to make his boss smile.