Lone Star Lady
Movin' On Up
Rochelle decides that the time is right to search for a larger home when the four boys constantly bicker over the bathroom.
The Tractor Beam
Rochelle sells one of Jake's prized possessions as punishment for his bad behavior, but then she has to jump through hoops when her lesson backfires.
Rochelle wonders why Luke has taken an interest in body waxing, then learns he has been asked out on an important first date.
Rochelle separates the boys from their electronic devices and takes them to the great outdoors; Jake's girlfriend undergoes a trial by campfire.
Trenton, Kristan and Mary Ann offer their opinions when the boys' shenanigans leave Rochelle's backyard in flames.
Rochelle's over-the-top ideas for Mary Ann's surprise anniversary party fall flat with the rest of the group.