Thicker Than Water
Cyrene introduces her prom date to her family; Brooklyn wants her family's support; Brooklyn and Britney go on a double date.
Sibling Biblery
Jewel supports financial independence; Ben stresses the importance of being rich; Brooklyn and Benji start a rivalry; Junice drops a bomb.
Brooklyn crashes the family car and Junice reveals family secrets; Benji and Cyrene direct accusations at Brooklyn.
Jewel takes over the planning of her parents' anniversary; Jewel, Junice and Junetta go to counseling; Benji wants to surprise Shanira.
Ben and Jewel are worried about Brooklyn's excessive drinking; the cost of Benji's wedding plans begin to add up; Cyrene is the only sister chosen to be a bridesmaid.