sMothered
The story follows four outrageous, mother/daughter duos who take their bonds to the extreme.
Equally Obsessed
A daughter keeps a huge secret from her mom, and a mother intervenes in her daughter's love life.
Am I Invited?
Kathy causes strife in her daughter's marriage, and Sunhe worries about getting left behind.
Sandra hijacks her daughter's 21st birthday, and Sunhe wedges herself between Angelica and Jason.
Kathy and Cristina break Carly's trust, and Dawn takes over Cher and Jared's sonogram appointment.
Angelica takes a break from her boyfriend to go away with her mom, and Dawn helps Cher move.
Sunhe joins Angelica to break things off with Jason, and Dawn surprises Cher with a Lamaze class.