Lopez Vs Lopez
Pilot. When Mayan deals with a difficult client at work, George teaches her how to handle her the Lopez way.
Lopez Vs Anxiety
Lopez Vs Anxiety. George believes he can fix Mayan's anxiety by building her a special Lopez security system with items from the dollar store.
Lopez Vs Espanol. Mayan lies about speaking Spanish to be seen as a real Lopez in George's eyes, but the results are no bueno. Rosie attempts to teach Spanish to stubborn Chance.
Lopez Vs Birthdays. On Chance's birthday, George throws a party, and Rosie's sisters throw shade.