Love at First Night
While seeking respite from his tumultuous family, eco-warrior and geologist Mueang (Mark Prin Suparat) runs into overworked architect View (Yaya Urassaya Sperbund), who's having a hard time due to a recent job loss and breakup. The two share an immediate connection and spend the night together, but View vanishes the following morning, much to Mueang's dismay. However, Mueang reunites with View sooner than he thought – when he finds out that she's arranged to marry his father, and her name is actually Apo. Mueang struggles to reconcile his new reality with his lingering feelings for Apo, especially when he finds out that Apo feels the same way towards him. Will Mueang be forced to accept Apo marrying his father, or can their forbidden romance find a way to succeed? This drama was adapted from the novel "Likhit Kammathep" by Arita.