Love Between Fairy and Devil
When a low-ranking fairy accidentally resurrects a powerful demon, their fates become cosmically entangled as the world is thrown into turmoil.
Xiao Lanhua is a low-ranking fairy; however, when her crush is in trouble, she makes a bold move that unwittingly leads her to face a notorious demon.
Trapped in a sealed dimension, Xiao Lanhua and the infamous demon try to figure out an escape plan; Dongfang Qingcang revisits his past defeat.
With their fates cosmically linked, Dongfang Qingcang races to save Xiao Lanhua from danger; Changheng continues the search for a missing prisoner.
The magic bond between the fairy and demon proves to be more powerful than expected; oblivious to Dongfang's identity, Xiao Lanhua keeps annoying him.
Dongfang Qingcang makes efforts to heal Xiao Lanhua's injury; the two grow closer as they are increasingly used to each other's company.
To get closer to Changheng, Xiao Lanhua joins a qualifying test for fairies; when a saboteur steps in, the exam goes wildly off the rails.