Love Game in Eastern Fantasy
Mu Sheng distrusts Ling Miao Miao; Ling discovers a way to save Mu Yao's life by changing her treatment; this act transforms their relationship, and they become friends.
Ling Miao Miao assists Mu Yao and Liu Fu Yi; the system compels her to pursue her assigned task; as she balances these conflicting duties, Mu Sheng becomes more suspicious.
In order to return to the real world, Ling Miao Miao must earn Mu Sheng's trust and find a way to make him happy.
At the lantern festival, Ling Miao Miao helps Mu Yao relive childhood memories; the festivities are interrupted when a fire erupts at a granary.
After resigning, Lin Lu Shan takes up a simpler life thanks to Ling Miao Miao; Mu Sheng keeps watch on Ling Miao Miao, in the hope of exposing her.