Love Frequency 37.2
DJ Captain (Yoon Gun), a psychology Ph.D. holder, hosts an underground radio show called "Pirates Radio" at the frequency of 37.2, where listeners seek advice about love and relationships. Each episode explores a different relationship, with DJ Captain providing expert insights into the complexities of human connections. As he helps others navigate their romantic challenges, questions arise about the secrets hidden in his own personal life. This intriguing exploration of love and relationships unfolds through the lens of a mysterious radio host who seems to know everything about matters of the heart, yet keeps his own emotional world carefully guarded. "Love Frequency 37.2" is a 2014 South Korean drama series that delves into the intricate dynamics of love and human connection.