Love Is for Suckers
Goo Yeo Reum (Lee Da Hee) is a television producer who is in the 10th year of her professional career. Even though she works harder than most producers, the shows she makes all seem to flop. She has now been selected to produce a new dating-themed reality TV show named “Kingdom of Love.” Her neighbor and best friend of 20 years is Park Jae Hoon (Choi Siwon), a plastic surgeon who has lost all his passion for work. Their relationship is close, but purely platonic. Park Jae Hoon is jaded by his experiences and has also essentially given up on love. As such, he only ever pursues casual relationships. Their relationship is purely platonic. But Goo Yeo Reum runs into struggles at the planning stage of the show’s production – and is having difficulty finding suitable bachelors to appear on “Kingdom of Love.” She eventually turns to Park Jae Hoon in desperation. He agrees to help, becoming a contestant on the show. But in this unfamiliar new dynamic – as a producer and a cast member, they unexpectedly begin developing never-felt-before romantic feelings. Will “Kingdom of Love” turn friends into lovers? “Love Is for Suckers” is a 2022 South Korean drama series that was directed by Choi Kyu Shik.