Love Me
While Seo Jun Kyung (Seo Hyun Jin) has a successful career as a obstetrician-gynecologist, her composed exterior hides deep sadness, all stemming from an accident seven years prior that tore her family apart. To prevent others from learning about her past, she keeps to herself and projects confidence that she doesn't truly believe in. Everything changes when she meets her next-door neighbor Ju Do Hyun (Chang Ryul), a talented and free-spirited music director who immediately sees through her attempts at concealing her loneliness. As Jun Kyung and Do Hyun begin to grow closer, their relationship changes both of them in ways they never could have expected. This drama is a remake of the 2019 Swedish series of the same name.