Love Overboard
Get ready to hit the high seas with “Love Overboard”! Step aboard the ultimate luxury yacht, where sexy singles are ready to mix and mingle … and find love. But there's a twist … gaining access to the yacht's extravagant amenities won't be so simple. As the journey unfolds, romance ignites; alliances form; and hearts are shattered. In the end, only one couple will reign supreme. Who will rise to the top, and who will be left stranded?